CYKL REBRANDINGOWY: BRE Bank – zmiana marki na mBank
grudzień 21, 2015 7:45 pmCelem cyklu eventów dla partnerów biznesowych i kluczowych klientów mBanku, było zakomunikowanie integracji kilku marek pod wspólnym, nowym logo mBanku. W celu zakomunikowania ZMIANY wykorzystaliśmy nowatorskie narzędzie w postaci interaktywnej prezentacji RADAR WALL.
Eventy rebrandingowe zainicjowało spotkanie Partnerów Biznesowych w grudniu 2013 w Soho Factory/ Warszawa.
Kolejne edycje odbyły się w Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu.
FINAŁ REBRANDINGU – mPołączeni:
Finałem rebrandingowego cyklu eventów było spotkanie dla 4 tyś pracowników mBanku
z całej Polski, Słowacji i Czech. Event odbył się w dwóch wymiarach – realnym i wirtualnym.
Categorised in: BRE Bank / mBank
This post was written by Beata Marcinek
Comments are closed here.