CYKL REBRANDINGOWY: BRE Bank – zmiana marki na mBank

grudzień 21, 2015 7:45 pm Published by

Celem cyklu eventów dla partnerów biznesowych i kluczowych klientów mBanku, było zakomunikowanie integracji kilku marek pod wspólnym, nowym logo mBanku. W celu zakomunikowania ZMIANY wykorzystaliśmy nowatorskie narzędzie w postaci interaktywnej prezentacji RADAR WALL.

Eventy rebrandingowe zainicjowało spotkanie Partnerów Biznesowych w grudniu 2013 w Soho Factory/ Warszawa.

Kolejne edycje odbyły się w Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Wrocławiu.

FINAŁ REBRANDINGU – mPołączeni:

Finałem rebrandingowego cyklu eventów było spotkanie dla 4 tyś pracowników mBanku
z całej Polski, Słowacji i Czech. Event odbył się w dwóch wymiarach – realnym i wirtualnym.

Categorised in: BRE Bank / mBank

This post was written by Beata Marcinek

Comments are closed here.